Ez a weboldal cookie-kat használ
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k (sütik) használatát.
×
MEGA
Elérhetőségünk: rendeles@tudaskonyvkucko.hu 
 

Hívjon most +36 23 361 051

×
 x 

A kosár üres

"TUDÁS" KÖNYVTERJESZTÉS KFT. INTERNETES ÁRUHÁZÁNAK FELHASZNÁLÓI FELTÉTELEI

 

A vevõ kijelenti, hogy a www.tudaskonyvkucko.hu honlapon található internetes áruház használata előtt megismerte és elfogadta az alábbi feltételeket:

Termékinformációk

Az internetes áruházban szereplő termékekkel kapcsolatos árakra, raktárkészletre és technikai adatokra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, a \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft. a változtatás jogát fenntartja.

Megrendelés

A vásárló az internetes áruház megrendelési formanyomtatványának kitöltésével és annak elküldésével a formanyomtatványban az általa megadott árut / árukat megrendelte. A \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft. a megrendelést e-mailben vagy telefonon igazolja vissza, és tájékoztatja a vásárlót a fizetési feltételekről, a kiszállítás módjáról, időpontjáról és annak díjáról. A \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft. fenntartja a jogot, hogy bizonyos termékek rendelése esetén a vevőtől előleget kérjen.

Szállítási módok

A megrendelt terméket az alábbi módokon tudja megkapni:

  • Szállítás futárszolgálattal. A csomagok átvételére a rendelésben megadott címzett, vagy az azonos címre bejelentett házastársa, rokona, illetve meghatalmazással rendelkező személy jogosult.
  • Személyes átvétel a \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft. telephelyén (2030 Érd, Budai út 20.)
30.000 Ft-os bruttó vásárlási érték felett a házhoz szállítást mi álljuk.
 
 

Fizetési feltételek

Vevő a megrendelés ellenértékét és a szállítási díjat az alábbi módokon fizetheti meg:

  • a szállítmány átvételekor a futárnak készpénzben (utánvét)
  • A \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft. bankszámlájára történő előzetes készpénzbefizetéssel vagy átutalással (a szállítás a fizetés teljesítését követően történik)
  • Személyes áruátvétel esetén készpénzfizetéssel, vagy bankkártyávala \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft. telephelyén.
 

Amennyiben a vevő előleget fizetett, akkor az előleg összege a végösszegből levonásra kerül.

Az elállási jog
 

Minden vevőnek a vásárlástól számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza a \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft.-hez. Elállásra vonatkozó igényét azonban e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie. A telephelyünkön megtekintett és személyesen megvásárolt termékekre az elállási jog nem vonatkozik.
  • Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 30 napon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
  • A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
  • Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen a \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft. részére visszajuttatni, a \"Tudás\" Könyvterjesztés Kft. nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
  • Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

 

Mi az a Pick Pack Pont?

A Pick Pack Pont egy olyan alternatív futárszolgálat mely csomagszállítást vállal az ország közel 130 városában megtalálható több mint 1400 Pick Pack Pont valamelyikében ahol Ön személyesen is átveheti az interneten megrendelt csomagot.

A Pick Pack Pontok olyan

hírlapüzletek, valamint és töltőállomások melyek frekventált helyeken találhatóak meg.


A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport), az Inmedio üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg az OMV töltőállomások és Avanti benzinkutak a gépjárművel közlekedők számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget, hogy Önnek ne jelentsen gondot a csomag átvétele.

A megrendelt áru Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor írásban értesítjük Önt, melyet követően csomagját azonnal átveheti. A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart.

Pontos nyitvatartási adatokat és a boltokra vonatkozó egyéb információkat a Boltkereső alkalmazásban talál.

Csomagját a Csomagkereső alkalmazásban követheti nyomon.

 

Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?

A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb Pick Pack Pont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. (A csomag átvételét megelőzően a főoldalon található, letölthető boltlistánkból tud az adott Pick Pack Pontban rendelkezésre álló fizetési módokról tájékozódni.)

 

Mikor remek választás a Pick Pack Pont?

Abban az esetben, ha Önnek a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, akkor mindenképpen válassza a kényelmi, személyes csomagátvételi lehetőséget.

Tisztelt Iskola!

 

 A törvényi változások miatt könyvterjesztésünk iskolai tankönyvrendeléseket csak a normatíva felett teljesíthet.

Ezeket az iskolai rendeléseket kedvezményes tudjuk teljesíteni osztálynyi min. 15 db feletti tankönyvrendelés  esetén.

Várjuk pecsétes megrendelésüket faxon 23/520-040 vagy

e-mailen :Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

 

A)Magyarországon belül 

B)Külföldre

A Tudáskönyvkuckó webshop böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket és adatkezelési elveket.

 

A megrendelt terméket az alábbi módokon veheti át:

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. Kérjük, ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

 

Személyes átvétel ingyenesen:   2030 Érd, Budai út 20.

Telefonszám: +36 23 361 051

 30.000 Ft-os bruttó vásárlási érték felett a házhozszállítást Magyarország területén mi álljuk.


Kiszállítás MAGYARORSZÁG területére: CSOMAGKÜLDŐ ÁTVÉTEL | PICK PACK PONT | SPRINTER FUTÁRSZOLGÁLAT 

Csomagküldő átvételi ponton történő átvétel díja: utánvéttel 1170 Ft

Csomagküldő átvételi ponton történő átvétel díja: előre utalással/bankkártyás fizetés 950 Ft

Különböző üzletekben (amik közül a legmegfelelőbbet a kosár fizetési oldalán lehet kiválasztani) tudja átvenni a csomagját az adott üzlet nyitvatartási idejében, ami a cím alatti linken található.


A Pick Pack Ponton történő átvétel díja: utánvéttel 1590.-Ft

A Pick Pack Ponton történő átvétel díja: előreutalással/bankkártyás fizetéssel 1390.-Ft

Személyes átvétel Pick Pack Ponton, az ország több mint 1400 átvevőpontján, akár 0-24 órán keresztül.

 

A PICK-PACK pontok listáját itt találja: pickpackpont.hu/halozatunk-tagjai

 Kérjük válassza ki, hol szeretné átvenni csomagját és Megrendelésekor a Megjegyzés rovatba írja be annak nevét és címét.

Amikor csomagja a PICK-PACK pontra érkezik, Ön kap egy SMS-t, attól kezdve 5 munkanapon belül veheti át csomagját.

 

A küldemények átadása/átvétele a Pick Pack Pont Árushelyeken

A csomag tartalmazza a számlát amely egyben a garancialevél is. A hálózatunkat alkotó Pick Pack Pont árushelyeken biztosítjuk a küldemények vásárlók általi átvételének lehetőségét. A vásárlók e-mailben, sms-ben kapnak tájékoztatást a csomag Árushelyre történő megérkezésétől. Az átadás / átvétel zárt elektronikus rendszerben történik.

Szállítási határidők

Budapesti árushely esetében a küldemények központi raktárunkban történő mennyiségi és minőségi átvételét követő munkanapon, vidéki árushely esetében: a küldemények központi raktárunkban történő mennyiségi és minőségi átvételét követő másodiik munkanapon.

Küldemény átadása a vásárlónak

Küldemény átadása annak a személynek történik, aki a a küldemény kiszállításától számított öt (5) munkanapon belül megjelenik, és magát a küldemény átvételére jogosultként igazolja. A vásárló, vagy annak képviselője a küldemény átvételét aláírásával igazolja az átadás-átvételi elismervényen. Átvételkor a vásárlónak, vagy képviselőjének a nevét és lakcímét beazonosítható módon nyomtatott betűkkel is rá kell írni az elismervényre, az átvételt igazoló aláíráson túlmenően.

Utánvét kezelése

Utánvételes küldemények kezelését is vállaljuk,- készpénzes, illetve kártyás fizetéssel egyaránt.


Sprinter futárral történő házhoz szállítás: utánvéttel 1790.-Ft

Sprinter futárral történő házhoz szállítás: előreutalással/bankkártyás fizetés 1490.-Ft

A csomag tartalmazza a számlát amely egyben a garancialevél is. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni a csomag sértetlenségét, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási folyamat

  • Csomagok elszállítása megbízónk raktárából vagy az általa megadott címről napi, heti vagy igény szerinti egyéb rendszerességgel
  • Csomagok érkeztetése, szükség szerinti csomagolása (külön megbízás alapján), nevesítése, szortírozása cégünk központi raktárában
  • A kapott adatok kezelése, kiszállítás előkészítése, átvételi elismervények nyomtatása
  • Csomagok házhoz-szállítása az átvételt követő napon illetve a kért szállítási határidő szerint
  • A kiszállítás sikerességét a csomag átvevője minden esetben aláírásával tanúsítja, az adatok feldolgozása után az átvételi elismervényt igény szerint továbbítjuk megbízónknak vagy megőrizzük azt.
  • Amennyiben az első kiszállítási kísérlet sikertelen volt, a szállító a megadott címen az ügyfél nevére szóló értesítőlevelet hagy, melyen szerepel a feladó neve, a szállítási kísérlet dátuma, ügyfélszolgálatunk és a szállító elérhetőségei. Az értesítőlevél segítségével a címzett újabb időpontot vagy esetlegesen címet egyeztethet ügyfélszolgálatunkkal, vagy szállítónkkal, így lehetőség van még akár aznapi átadásra
  • Sikertelen kézbesítés esetén minden esetben még legalább kétszer kíséreljük meg a kiszállítást
  • Ha a kiszállítás a háromszori próbálkozás ellenére is sikertelen, az áru szállítását megbízónk által meghatározott ideig felfüggesztjük, és egy későbbi időpontban próbáljuk meg újra. Amennyiben a kiszállítás így is sikertelen, a csomag visszáruként kerül elszámolásra

 


Külföldre kétféle szállítási módunk van: 

1) Kiszállítás Románia, Csehország, Szlovákia, Lengyelország területére: CSOMAGKÜLDŐ PONT

2) A lenti táblázatban szereplő országokba házhozszállítás futárszolgálattal


Kiszállítás Románia, Csehország, Szlovákia, Lengyelország területére: CSOMAGKÜLDŐ PONT 

Csomagküldő átvételi ponton történő átvétel díja: utánvéttel

  • Románia 1500 Ft
  • Lengyelország 1750 Ft
  • Csehország 1650 Ft
  • Szlovákia 1150 Ft

Csomagküldő átvételi ponton történő átvétel díja: előre utalással

  • Románia 1050 Ft
  • Lengyelország 1300 Ft
  • Csehország 1200 Ft
  • Szlovákia 1150 Ft

Különböző üzletekben (amik közül a legmegfelelőbbet a kosár fizetési oldalán lehet kiválasztani) tudja átvenni a csomagját az adott üzlet nyitvatartási idejében, ami az üzlet címe alatti linken található.


  

Házhozszállítás futárszolgálattal

(az árak Forintban éretndőek)

Ország Előre utalással 5kg-ig Utánvéttel 5kg-ig előre utalással 10kg-ig Utánvéttel 10 kg
Szlovákia 2200 2700 2700  
Románia 2100 2600 2600 3600
Csehország 2100 2650 2600 3600
Lengyelország 2000 2500 2500 3500
Németország 2900 5200 3600 5900
Egyesült Királyság 4900 nincs lehetőség 7500 nincs lehetőség
Ausztria 2900 5200 3600 5900
Franciaország 4500 nincs lehetőség 7000 nincs lehetőség
Olaszország 4500 6000 6000 8000
Ukrajna 3100 4300 4600 7600

A csomag tartalmazza a számlát amely egyben a garancialevél is. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni a csomag sértetlenségét, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási folyamat

  • Csomagok elszállítása megbízónk raktárából vagy az általa megadott címről napi, heti vagy igény szerinti egyéb rendszerességgel
  • Csomagok érkeztetése, szükség szerinti csomagolása (külön megbízás alapján), nevesítése, szortírozása cégünk központi raktárában
  • A kapott adatok kezelése, kiszállítás előkészítése, átvételi elismervények nyomtatása
  • Csomagok házhoz-szállítása az átvételt követő napon illetve a kért szállítási határidő szerint
  • A kiszállítás sikerességét a csomag átvevője minden esetben aláírásával tanúsítja, az adatok feldolgozása után az átvételi elismervényt igény szerint továbbítjuk megbízónknak vagy megőrizzük azt.
  • Amennyiben az első kiszállítási kísérlet sikertelen volt, a szállító a megadott címen az ügyfél nevére szóló értesítőlevelet hagy, melyen szerepel a feladó neve, a szállítási kísérlet dátuma, ügyfélszolgálatunk és a szállító elérhetőségei. Az értesítőlevél segítségével a címzett újabb időpontot vagy esetlegesen címet egyeztethet ügyfélszolgálatunkkal, vagy szállítónkkal, így lehetőség van még akár aznapi átadásra
  • Sikertelen kézbesítés esetén minden esetben még legalább kétszer kíséreljük meg a kiszállítást
  • Ha a kiszállítás a háromszori próbálkozás ellenére is sikertelen, az áru szállítását megbízónk által meghatározott ideig felfüggesztjük, és egy későbbi időpontban próbáljuk meg újra. Amennyiben a kiszállítás így is sikertelen, a csomag visszáruként kerül elszámolásra

 

A garanciára és az elállási jogra vonatkozó feltételeket a Felhasználási feltételek menüpont alatt találja!

 

KEDVES VÁSÁRLÓNK!

 

Vásárlását az alábbi módokon egyenlítheti ki:

  • -készpénz
  • -bankkártya-kedvezmény esetén a kedvezményből 3% a banki költségek fedezésére levonva
  • -utalványok: SODEXHO, POSTA PALETTA, PACKETT TICKETT(iskolakezdési-, ajándékutalvány) - ez csak személyesen az üzletben történő átvétel esetén lehetséges
  • -egyéni vásárlás: előre utalás, csekk 
  • -utánvét
  • -iskolák, óvodák pecsétes rendelése esetén átutalás, csekk

Online bankkártyás fizetési információk

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.


TOP